AGENDA

 

CMS 2019의 프로그램에서 세계적인 전문가와 브랜드 그리고 각 분야의 전문가를 만나 보실 수 있습니다. 

 

※ CMS 2019 Speaker의 사진을 클릭하시면, Speaker의 강연 내용과 프로필로 이동합니다.

※ 오후 Track은 자유롭게 이동 가능합니다.

Day 1  Speakers

Brand Content Strategy that resonate with Modern Customer: My Lessons from Starbucks

Dena Blevins, Creative Director
Starbucks

My Story) How my story based content works and make a business

Fraser Doherty, Founder
Superjam

BMW: Love brand-Environment

Max Lederer, Managing Creative Director
Jung Von Matt

이메일 마케팅이 죽었다고? 아주 오래된, 아주 새로운

이하석 CMO
유브갓픽쳐스

브랜드 캠페인 효과를 배가시키는 타이포브랜딩

권경석 이사

산돌 커뮤니케이션

The Future of Storytelling is Vertical

Guan Hin Tay, Executive Creative Director, Creative Change Catalyst, Founder

Nestle, APAC Global Advisory, TGH Collective

Day 2  Speakers

[Immersive Tech] The Future of Immersive Content & Augmented Human

Ted Shilowitz, Futurist
Paramount Pictures

[5G & AI] The Immersive Experience with 5G and AI

Frank Trevino, CMO & AI Strategist

Tinman Kinetics & Exodus Space Corporation

창의적 도발은 어디에서 오는가? 

장항준 영화감독 & 작가

Brands are becoming broadcasters whether they like it or not

Barnaby Cook, CEO

Casual Films

[China Market Outlook] WeChat from zero to One: Power of Network, Power of Social Content

Matthew Brennan, Co-Founder & Managing Director

China Channel

TBD

김도형 (Antonio Kim) 이사

Merck

뉴로 사이언스는 어떻게 콘텐츠 ROI에 영향을 미치나

Nicola Eliot, Regional Director

BBC

※ 계속해서 Speaker가 업데이트 될 예정입니다.